Fredag

Äntligen fredag! Jag riktigt längtar tills klockan närmar sig 14-tiden,
då får jag helg. Min förkylning håller fortfarande i sig och den blir
bara värre. Så jag ser verkligen framemot helgen, då ska jag
kurera mig så gott det går. Dock kommer jag behöva ägna en
hel del tid åt studentlitteraturen eftersom tentan närmar sig,
men jag ska även försöka vila mycket. Jag vill bli frisk!



Innan jag får ledigt i två dagar ska jag vara på universitetet
i några timmar. Min basgrupp ska träffas och påbörja skrivandet
av papret (ja, det heter papret - inte pappret). Om vi är motiverade
hinner vi kanske skriva två saker: Inledning och tillvägagångssätt.
Jag hoppas på det bästa.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0