Basgruppsarbete



Hela dagen har jag befunnit mig på universitetet, men det var helt okej.
Träffade basgruppen 09.00 och då började vi planera litegrann om hur
vi ska göra med arbetet. Sedan kopierade vi en herrans massa, artiklar
hit och dit. Har varit en stor del av dagen i magasinet känns det som, haha.
Vi har i alla fall läst två artiklar och pratat kring dem. Sedan har vi skrivit
egna sammanfattningar, så vi själva ska komma ihåg innehållet.

Efter fyra timmar gav vi upp för denna dag, och fortsätter imorgon istället.
Det känns som att vi är på väg framåt - sakta men säkert. Hoppas bara
att vi hinner till näst nästa torsdag, exakt två veckor kvar tills arbetet
ska vara klart.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0