Värk

Jag har haft en minst sagt stressig dag. Morgonen började med tre
timmars föreläsning, den var ganska bra men ändå inte eftersom
jag saknade powerpoint. Allt blir så mycket lättare med det programmet.
Var till Ersboda idag igen efter skolan, denna gång för att älsklingen
hade glömt köpa något under gårdagens tur dit.

Kom hem vid 14-tiden och då satte jag igång med pluggandet.
Jag renskrev två föreläsningar och sedan började jag läsa i
en av böckerna som vi ska använda under momentet. Kan säga att
det var en hel del att läsa även fast jag bara skumläste vissa delar
av kapitlet. Har i alla fall markerat, och påbörjat skrivningen så
förhoppningsvis blir jag klar med det imorgon, sen återstår alla andra
böcker.



Behöver jag säga att jag har en grym värk i ryggen efter allt slitande
framför skolböckerna? Jag ska kura ihop i soffan och förhoppningsvis
bli masserad, så får vi hoppas att det blir bättre.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0