Torsdag

Idag är jag i princip ledig hela dagen, och det känns jäkligt bra! :)
Kändes riktigt skönt att få nio timmars sömn inatt, och vakna
klockan 08.00.  :)



Just nu sitter jag här och försöker få i mig lite frukost. Ska kika
in på mejlen, facebook och några andra sidor. Sedan ska jag
sätta igång och plugga en stund. Hade tänkt fortsätta att skriva ned
sånt där viktigt som jag har markerat i en bok. Men vid 10-tiden ska
jag ta en paus och se Våra bästa år, har nämligen inte sett det
alls sedan jag började på universitetet.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0