Tiden springer iväg

Jag har märkt att tiden springer iväg rätt fort efter att jag började
på Socionomprogrammet. I gymnasiet tyckte jag att tiden gick grymt
sakta, men på universitetet springer tiden iväg. Åtta timmar på
gymnasiet var en plåga, medan det på universitetet går i raketfart.
Positivt på ett sätt, tråkigt på ett annat.



Jag har varit hemma sedan 15.30, men det kan man inte tro. Har inte
fått gjort någonting här hemma - förutom matlagning och disken.
Men nu ska jag sätta igång och renskriva dagens föreläsning,
sedan ska jag läsa en bok. 19.30 ska jag se Halvåtta hos mig
för första gången på evigheter.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0