Söndag

Igår var det Halloween men det märktes knappt. På några affärer såg
jag flickor som var utklädda till häxor, och här ute på gatan var det
några utklädda killar. Tv-tablån ska vi inte ens tala om.. Det var ingen
skräckfilm alls som visades så vi tittade på två filmer - Mirrors 2
och Orphan. Sedan började jag fixa med en massa papper gällande
Socionomprogrammet.



Imorse vaknade jag redan 08.30, skönt på ett sätt att vakna tidigt.
Dagen blir längre och man hinner göra mer. Jag har suttit och myst
i soffan framför Amazing Race samt ätit god helgfrukost.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0