Socionomsittning

Igårkväll var jag på den första Socionomsittningen denna termin.
För min del var det även den första Socionomsittningen någonsin,
eftersom det är första terminen jag studerar.

Träffade några klasskamrater utanför NH innan man fick gå in
till lokalen. Temat för sittningen var "När jag blir stor vill jag bli..",
och det var roligt att alla hade någon utklädnad. Jag ville bli
kock, konstnär, polis och Pink när jag var liten. Det slutade med att
jag var Pink (med längre hår) på sittningen och tur var det för det
fanns flera kockar, poliser och konstnärer.  :)



Maten var helt okej, dock var förrätten hemskt - Svampsoppa.
Jag hatar svamp, haha. Men varmrätten (Fläskfilé och potatisgratäng
med galet mycket rivna morötter) var ganska bra. Bäst var efter-
rätten, kladdkaka med grädde. Mätt blev man i alla fall. Sedan var
det galet mycket allsång och skålningar, haha.

22.00 släppte de in allt annat folk, det "vanliga folket" eftersom klubben
öppnade då. Men det var riktigt lite folk, jättekonstigt. Förra gången på
NH var det sjukt mycket.  ;p Hade en rolig kväll i alla fall - och bilder
kommer in senare.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0