Social rapport 2010



Under mina tre år på Socionomprogrammet kommer jag garanterat få
läsa en massa från Socialstyrelsen. Idag har jag läst några sidor ur
deras Social rapport för år 2010. Det var ganska intressant faktiskt,
men just nu orkar jag inte läsa mer - tröttheten har tagit över.

Älsklingen har åkt till en kompis för att köpa mer xenon, så jag ska
passa på och skriva lite reflektioner inför examinationsseminariumet.
Tråkigt att det ska vara skrivet så stelt, först citatet sedan reflektionerna.
Jag tycker det skulle vara bättre flyt och roligare att läsa ifall man får
skriva lite hur man vill. Alltså så reflektionerna går in i citatet och tvärtom,
vet inte om ni förstår helt och hållet, men.. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Har hört många prata om cortison-sprayet. Får nästan gå dit imorgon och köpa ett för jag kan knappt andas nu alltså..

2010-10-08 @ 20:42:11
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Louise

ja har också hållt på om socialstyrelsen nu..:P intressant de håller ja med om! :D

kram

2010-10-09 @ 11:19:13
URL: http://louiseberglund.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0