Slappdag

Idag är det verkligen en slöardag, slappardag - ja, vad man nu vill
kalla det. Vi ska bara vara hemma hela dagen och mysa, se film
och bara ta det lugnt helt enkelt. Myskläderna är på, håret är uppsatt
och jag känner mig lugn. Ingenting att stressa till, ingenting att
plugga. Härligt.  :)



Nu ska jag spela Sims 3 för första gången på flera månader, haha.
Sedan ska jag ner en sista gång till tvättstugan och efter det blir
det middag. Vi har planer på att se några filmer under eftermiddagen/
kvällen, vet dock inte vilken vi ska börja med. Men nu - sims.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Ååh Sims var ett tag sen ja! Ska plugga lite först dock..

2010-10-31 @ 14:37:54
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0