Sju timmar

Jag spenderade inte många timmar på universitetet idag, skönt.
Juridikseminariumet gick bra, och efter det träffade jag basgruppen
en stund. Vi bestämde att vi ska vänta med resterande arbete till
efter torsdag. Just nu vill alla fokusera på tentapluggandet.
Hämtade ut tentan från studentexpeditionen innan jag åkte hem,
så nu är den inne i pärmen.  Ett fint minne från första momentet
på universitetet helt enkelt.  :)



Jag har pluggat sedan klockan 12 men några småpauser har jag
fått in. Jag lär mig mer och mer märker jag, dock är det långt ifrån
allt som jag kommer behöva för ett G. Så ja, paniken kommer.
Men jag har två dagar kvar att plugga, sedan är det tentadags
(igen!). Vi hade tenta för tre veckor sedan, och på torsdag är det
dags igen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0