Schema

 

Idag blir det en kort dag på universitetet och det gillas skarpt. Det är inte
ofta vi har korta dagar, de flesta dagar är 09.15 - 16.00 som ni redan vet.
Men idag blir det endast en föreläsning och sedan slutar jag för dagen. :)
Föreläsningen ska handla om den frivilliga sektorn och välfärd. Låter inte
speciellt intressant, men det kanske är jätteintressant. Vi får väl se..

 

Egentligen hade vi planerat in basgruppsarbete, men eftersom vi bara ska
leta fakta om funktionshindrade och så vidare så kan man arbeta hemma.
Känns skönt att få vara lite "ledig" från universitetet och inte vistas där
varje dag i sju-åtta timmar. Dock kommer jag ha fullt upp när jag kommer
hem, så ledig blir jag då inte. Jag ska skriva ner allting som jag har markerat
i två tjocka artiklar som hör till moment B. Sedan ska jag (om jag hinner)
börja kika i någon av böckerna.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Petra

Skönt och få komma hem tidigt någon gång. :)

2010-10-12 @ 10:44:52
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: liindblaads

uch föreläsning är inte kul :(

2010-10-12 @ 12:43:09
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0