Schema

 

Idag ska jag träffa de övriga från basgruppen under en eller två timmar.
Vi ska se ifall vi förstått basgruppsarbetet rätt och ifall det finns några
oklarheter. Sedan kanske vi planerar in lite träffar så vi kommer igång
med arbetet, med tanke på att det är mycket att göra och vi har lite
tid på oss.

 

När jag kommer hem från universitetet ska jag passa på att läsa i
boken. Som jag skrev i förra inlägget så får jag passa på nu innan
studentlitteraturen kommer. Vet ni föresten att Adlibris är galet sega?
Jag beställde litteraturen i torsdags, och de har inte ännu skickat böckerna.
När de väl skickar böckerna tar det ytterligare två-tre dagar innan jag
har dem. Så mest troligt får jag dem först nästa vecka..

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0