Schema

09.00 ska jag som vanligt träffa basgruppen. Idag ska vi titta på all
fakta som vi har, om det är något som vi måste lägga till/ta bort.
Sedan tror jag att vi behöver någon mer artikel, men vi får se.
Så hela dagen kommer vi ägna åt fakta om funktionshindrade.
När jag väl slutar för dagen så har jag helg, skönt! :)

 

Min helg kommer börja med tentaplugg, inte allt för roligt.
Men imorgon ska jag minsann ha sovmorgon och inte vakna
före tuppen. Har massor att stå i under morgondagen,
men jag ser framemot det.

 


Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0