Norrbotten



Efter fyra timmars bilresa är vi äntligen framme i Bjumis
hos svärföräldrarna. Jag hade tänkt läsa litegrann om funktions-
hinder under bilresan, men jag hittade ingen motivation. Det är
roligare att titta på alla fina hus som finns efter vägen, haha.  :)

Nu skulle jag behöva ta tag i läsandet men det känns inte lockande.
Jag är galet trött och vill helst av allt ta det lugnt, ladda batterierna.
Men jag ska försöka läsa några sidor i alla fall efter middagen,
får trösta mig med att det är på svenska som tur är.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

joo är med i vikariepolen, så jobabr lite överallt nu ibland :P men ska aldrig mer fara på äldreboende! :P hur länge ska ni vara i bjumis? :P

2010-10-08 @ 18:19:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0