Måndag

Igårkväll var det verkligen söndagsmys, jag laddade verkligen batterierna
inför denna vecka. Låg i soffan och läste drygt en timme, hade helt
glömt bort hur avkopplande det är. 21.00 var det dags för Irene Huss
och efter det var det dags att sova.



Vad händer idag då? Ungefär det gamla vanliga - först skola till minst 15.00.
Vi ska börja på ett nytt moment idag, även det är en 7,5 hp-kurs så
den är klar om drygt en månad. När jag kommer hem ska jag läsa,
läsa och återigen läsa. Det är en riktigt bra bok, och jag får passa på
nu i några dagar innan jag får hem studentlitteraturen. För när de
böckerna kommer, då är det dags att läsa till tentan.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0