Helg

Jaaaa, äntligen har jag helg! Vet ni hur stor glädje jag känner just nu?
Jag har gått och längtat hela dagen tills det blir fredag och klockan
blir över 13.00. Men jag fick helg redan idag eftersom vi likaväl kan
arbeta hemma imorgon med basgruppsarbetet. Vi ska få fram
fakta om funktionshindrade, och då spelar det inte så stor roll om vi
sitter hemma eller på universitetet.



Jag känner att tröttheten håller på att ta över, men det är inte så
konstigt eftersom jag har varit vaken sedan 05.00. Det är nog snart
dags för sängen, imorgon får jag sova hur länge jag vill - i princip.
Dock ska jag vara duktig och kliva upp vid 09-tiden i alla fall eftersom
vi ska åka till norbotten under dagen. Men lite sovmorgon tänker jag
unna mig, det har jag förtjänat!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0