Fredag



Idag unnade jag mig sovmorgon till klockan 09.00, lyxigt. Jag har
sovit tio timmar denna natt, och det var så skönt. Det behövdes verkligen.
Jag har inte bara lyxat till det genom att ta sovmorgon, utan jag har
även ätit baguette med sallad, gurka och dressing. Yummie! :)
En riktig helgfrukost med andra ord.

Nu ska jag kika runt här på nätet en stund innan det är dags att göra
sig klar för avfärd. Åker till norrbotten över helgen eftersom älsklingen
ska fixa med extraljusen, basen och så vidare. Denna gång hinner vi
vara någon timme längre uppe i norrbotten eftersom vi ska åka lite tidigare.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0