Plugga

Jag har spenderat drygt en timme på universitetet idag, trots att jag
har helg. Detta för att jag hade några ärenden till Studentexpeditionen.
Blev nöjd när jag fick tillbaka första tentan (med ett nytt, högre betyg)
och när jag såg att jag blivit godkänd på läsloggarna. Det var både läs-
loggen för utvecklingssamtalet samt läsloggen för etnicitet-seminariumet.
Härligt! :)



Nu är jag hemma igen, och det är dags att ta fram böckerna och börja
plugga. Ska läsa i "Nätverksfamiljen" en stund innan det är dags
att börja med maten.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0