Torsdag

Idag blev det att vakna tidigare än vanligt eftersom vi skulle åka till
Haparanda. Väl där gick vi in på Elgiganten och kikade på olika GPS:er.
Svärföräldrarna ville ha en GPS och vi har också funderat på det ett tag.
I Umeå lär man inte klara sig utan GPS, inte till en början i alla fall, haha.
Så nu har vi också köpt en GPS och det var ett riktigt bra köp kan jag säga.
Jag är helnöjd med den, och imorgon kommer den användas flitigt eftersom
vi ska till Umeå.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej! vännen..



Skulle du vilja vara snäll och rösta på min bild, du är än ängel om du gör det.. <3



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand, du behöver inte skriva tillbaka. <3

2010-07-01 @ 19:03:48
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0