Torsdag

Solen skiner och det är säkert varmt ute för det är då asvarmt inomhus.
Jag vill sluta fjälla som en fisk så jag kan sola mer. Den bruna färgen
på mig hinner ju försvinna innan jag kan sola nästa gång. Störande. ;/
Även fast jag smörjer in kroppen varje dag så faller min hud av, haha
det lät lite galet men jag hoppas att ni fattar vad jag menar. Jag ömsar
skinn typ som ormar eftersom jag har bränt mig.

Mamma skulle visst komma förbi idag en stund, roligt. Då får jag se
studentfotona som hade kommit. Gruppbilden ska jag ha i alla fall,
men studentkatalogen tror jag att jag avbeställer.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Kul med studentfotona! Jga köpte allt ;P

2010-07-15 @ 10:39:12
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0