Torsdag


Igårkväll blev det en lugn kväll framför tv:n och datorn. Vid 20-tiden var
vi ut på byn med bilen för att checka läget, men som vanligt var det dött.
När jag bodde här och gick på högstadiet var det aldrig dött på byn under
sommaren, haha. Vi var ju ute hela kvällarna och hade roligt, men nu ser
man inte en kotte ute vid den tiden.  ;p

Idag hade jag tänkt vakna 09.00, men kroppen kände inte riktigt för det
när alarmet ringde på mobilen. Så jag somnade om till 09.30, men jag klagar
inte.  :) Nu sitter jag här och dricker cappucino, snart är det dags för
Våra bästa år. Sedan är det kanske dags att göra sig i ordning inför en
dag i Haparanda.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE



God morgon hoppas du sovit gott <3



Föresten orkar du rösta på min bild igen ? vore grymt snällt.. vill så gärna vinna :$

Länk; http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=2145

2010-07-08 @ 10:45:12
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Leia ♥

Våra bästa år har jag typ glömt att kolla på, tycker det har spårat ut totalt :O

Fast gillade serien förr :)

Nu däremot ser jag på glamour istället, spännande värre :D

2010-07-08 @ 11:52:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0