Söndag

Igårkväll var jag och älsklingen jättetrötta så vi somnade redan vid 23-tiden.
Vi fick tolv timmars sömn för vi vaknade efter 11-tiden idag, skönt.  :)
Nu är vi i alla fall pigga och lär hållas vakna några timmar till förhoppningsvis.



Jag tror denna söndag blir en lugn dag då vi stannar inomhus. Ute är det
inte speciellt fint väder, solen visar sig inte och det blåser. Vi har laddat
upp med vattenmelon till kvällen i alla fall, så jag hoppas det finns något
att se på tv.  Idag blir en mysdag helt enkelt som kommer spenderas i
soffan.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0