Söndag

The invasion som visades igårkväll var ganska bra, spännande om inte
annat. Direkt efter filmen somnade jag så det blev en tidig lördagskväll.

Imorse vaknade jag 07.30 och hade ont i magen, så sedan dess har
sömnen varit dålig. Jag har vaknat och sovit om vartannat, så tillslut gav
jag upp. 08.30 klev jag upp och nu sitter jag här och dricker cappuccino.
Petter medverkar i morgonprogrammet som sänds i radion, så jag sitter
och lyssnar när han pratar om sig själv och sitt liv.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0