Solat

Vi vaknade kring 11-tiden idag av att det var jättevarmt i rummet.
När jag klev upp såg jag att termometern visade +38 grader i solen,
så det var bara att hälla i sig te och sedan gå ut.

Nu har jag suttit utomhus i tre-fyra timmar och solat, det räcker.
Jag håller på att smälta bort där ute, haha. Ibland är det jätteskönt
när det blåser men tyvärr är det inte ofta. Lite färg ser man att jag
har fått så nu är jag nöjd för denna dag.



Jag hade tänkt svara på lite kommentarer nu och sedan uppdatera
mig på Gratisbio. Efter det ska jag hoppa in i duschen och svalka av
mig innan det är dags för middag.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0