Snigelfart

Jag tycker denna dag går extremt långsamt.. ;o Det kanske har något att
göra med att jag vaknade redan 07.30? Vi har i alla fall fått uträtta våra
ärenden i Kalix, och sedan har vi fått lunch i magarna.



Vad händer nu då? Det är typ tolv timmar kvar tills vi ska sova men
det finns ingenting att göra, haha. Jag skulle mer än gärna vilja vara
i nya lägenheten och fixa, men det blir inte ännu. Jag funderar på att
spela GTA en stund för att fördriva tiden, men vi får väl se.
Ingen sol är det heller, så att sola är uteslutet. Det är kallt och blåsigt ute.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Vad söta ni är :)



Idag ska jag dona lite här hemma bara, självdå?

2010-07-26 @ 12:29:30
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: Okej får kolla upp det då. Men när jag sökte till utbildningen kunde man kryssa i om man ville ha csn-bidrag, det borde ju räcka. Får ringa och kolla:) Allt bra idag?

2010-07-26 @ 12:46:32
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0