Rysare

Instängd 2 var riktigt bra, men man måste se första filmen för att förstå.
Men både jag och älsklingen har sett Instängd så för oss var det inga
problem att förstå filmen.  :)



Vi har varit in till Kalix nyss och lämnat tillbaka filmen, då passade vi
på att köpa lite godis. Marabou mjölkchoklad, yummie.  ;) Snart ska
jag i alla fall spela lite xbox, ska försöka få med älsklingen också.
Sedan är jag grymt sugen att se Paranormal activity 2. Någon som sett den? :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0