Mot Umeå

Nu börjar det närma sig.. Om några minuter åker vi iväg mot Umeå
med två bilar och ett släp. Jag ska köra den första sträckan,
men hur lång den blir får vi se, den kanske blir ända till Umeå eller så
är jag less körandet redan vid Luleå, haha.  :)

 

Denna gång kommer jag ha med bärbara datorn eftersom vi blir i
Umeå hela helgen. Så det kommer uppdateringar varje dag, det ska
jag inte glömma. Förhoppningsvis blir vi färdiga med hela lägenheten
under denna vecka, det skulle vara härligt. Jag ska i alla fall lägga i en
hög växel och fixa och dona så mycket det bara går.

 

Nej, nu är det dags att avrunda för stunden. En fem timmars lång bilfärd
väntar, tur att jag har energidryck med mig. Som jag sa igår, det kommer
vara min bästa vän idag.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen! Vad ska du hitta på denna soliga dag?

Kram

2010-07-28 @ 09:58:20
URL: http://fotografsandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0