Meritvärde

Jag var just in och kikade på Studera.nu för att se hur det går med
antagningen till universitetet. Fick nästan en chock när jag såg hur
bra jag låg till med meritpoängen/meritvärdet (eller vad det nu kallas).

På Socionomprogrammet i Umeå har jag 19,7 poäng (!!).
Jag är mer än nöjd kan jag säga. Nu är det bara att hålla tummarna
några dagar till, sedan får vi veta om jag är antagen eller inte.  :)
Vi får hoppas på det bästa!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Vet inte om man har så lite grejer om man har en 2a på 80 kvm dock. gäller att packa rätt i vagnen :)

2010-07-05 @ 16:40:07
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0