Måndag

Det är en ny vecka igen, tiden bara rusar iväg tycker jag. Denna vecka
blir det inte att åka till Umeå, svärföräldrarna har fullt upp att hjälpa
älsklingens bror. Så är det när de är flera barn (fast de är vuxna),
alla behöver hjälp på samma gång, haha. Så vi får snällt vänta
ännu mer.. Åååh jag blir tokig. ;(



Idag ska jag och älsklingen åka till Seskis i alla fall. Roligt! :)
Mamma ska få läsa igenom alla papper från universitetet för det
står en massa där som jag inte riktigt fattar. Det står ingenting om
att man måste vara medlem i studentkåren, men vad jag har fått
höra från en som går på Umeå universitet så måste man vara medlem.
Nå ja, jag ska i alla fall bli medlem för då kommer man in överallt på
Campus.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: nej, henning mankell är det som skrivit de :)



vad ska du hitta på sen idag då? :)

2010-07-19 @ 10:27:50
URL: http://sofijeas.blogg.se/
Postat av: Elin

De har änrdat relgerna för studentkår från och med den kommande terminen, så man måste inte vara med längre. Men det är såklart roligt att delta i de olika aktiviterna (och förmånerna :P). Man träffar ju nytt folk också, vilket är bra om man flyttar til en ny stad:)

2010-07-20 @ 11:53:55
URL: http://elinsegerlund.wordpress.com
Postat av: Elin

Sv: Ska läsa kurser i Västerås, väntar ett tag med att plugga på ett program för jag är osäker på vilket jag vill gå :/ Har jag fått lägenhet i V-ås nu, så jag håller också på att flytta :)

2010-07-20 @ 21:24:21
URL: http://elinsegerlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0