Luleå



Under eftermiddagen åkte jag, älsklingen och svärföräldrarna till Luleå.
Det blev en liten spontanresa, men det är roligt med såna resor.
De skulle ha någon sak till mercan och bilfirman i Luleå hade hemma
den saken. Så vi hoppade in i bilen och rullade mot Luleå.
Vi har gottat oss rejält under Luleåresan, först var det tårta hos bilfirman
och sedan en hamburgare från Korvgubben. Det sitter aldrig fel.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-12 @ 19:38:49
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0