Lördag

Imorse vaknade jag 09.30 och det var inga problem alls att kliva upp.
Även fast det är helg så vill jag kliva upp i tid, så man hinner göra mer
under dagen.  :)



Men vad ska göras under dagen? Jag har inga planer alls, jag gör det
som faller mig in helt enkelt. Det enda jag vet är att jag ska blogga
litegrann, samt göra min dagliga tur på facebook och gratisbio. Mer än
så vet jag faktiskt inte.. Kanske även kikar in lite på Styleroom,
det är ett tag sedan sist. Vädret är inte så vackert (grått och mulet)
så sola kan man inte göra, haha.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaha, ja fattade för att det va första lägenheten ^^, men 15 år altså, då är du van vid räkningar och sånt i detta laget ?;)

2010-07-17 @ 10:36:18
URL: http://hannatheking.blogg.se/
Postat av: olivia

allt bra med dig?:)

2010-07-17 @ 12:07:40
URL: http://oliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0