Kalas

Under kvällen har vi varit i Sangis på kalas hos älsklingens syster.
Träffade en hel del trevligt folk där, så vi blev där över tre timmar.
Det är alltid roligt att gå på kalas, man träffar mycket folk - och
extremt mycket folk när det gäller älsklingens släktingars kalas.  ;p

Nu ska jag ta tag i kommentarerna och sedan kika in på facebook.
Älsklingen rengör det stora akvariet nu, så jag har en massa tid över.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Kul med kalas!

2010-07-14 @ 22:04:33
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0