Fredag

Idag är det fredag och här ska det firas med tacos. Mumsigt värre! Det är
ett bra tag sedan jag sist åt tacos, så det ska bli riktigt smarrigt.
Sedan får vi hoppas att det är någon bra film på tv så man kan fördriva tiden
under kvällen. Eller så går vi ut och spelar kubb, det får vädret avgöra.  :)
Detta är dagens planer och ska jag vara ärlig så låter det inte alls så pjåkigt.

Jag förstår inte hur seg jag har blivit under dessa veckor som jag har varit
ledig. Förut kunde jag vakna 09.00 utan problem, men de senaste två veckorna
har jag inte alls kunnat vakna vid den tiden. Jag känner mig jättetrött och
somnar om till 10-tiden. Nå det spelar ingen roll egentligen, jag har ju sommar-
lov.  Då är det ju meningen att sova och vila upp sig inför hösten.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0