Busstabell

Jag har suttit i drygt en halvtimme och glott på busstabeller, nu är jag less.
Vi har en busshållplats bara någon meter ifrån hyreshuset i Umeå, så det
är ju skönt. Den ligger på samma gata vilket är ännu mer lyx.  :) Det går
bussar varje halvtimme in till universitetet så det är inga problem med
bussförbindelsen. Kikade sedan hur det ser ut när jag ska åka hem från
universitetet, då visade det att jag måste göra ett byte. Men det var för
att man kan inte åka direkt från universitetet, så det förklarade ju saken.
Men om jag går någon meter så kommer jag till universitetssjukhuset,
och om jag kliver på där behöver jag inte göra några byten.  Så det var ju tur.


Jag och älsklingen måste provåka någon dag så vi får gå runt på universitets-
området och kika hur man ska gå för att ta sig till NUS.  Som tur är går
bussarna varje halvtimme så om man råkar missa en buss gör det ingenting,
för att vänta 30 minuter är ingen fara. :)

När jag kommer till Bjumis måste jag skriva ut en blankett för att få årskortet.
Då får man åka hur mycket man vill, vart man vill och vem som helst får
använda det kortet. Så både jag och älsklingen kan åka tillsammans på det
kortet hur många gånger vi vill.  :) Perfekt när man ska in till Umeå, då lämnar
vi bilen hemma och tar bussen. Härligt att det finns ett sånt busskort! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: åh vad mysigt :D

2010-07-21 @ 11:53:51
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Den var bra, men fan vad läskig!



Jag jobbar med marknadsundersökningar :)

2010-07-21 @ 12:54:05
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det låter himla gott! Hoppas det blir bra:)

2010-07-21 @ 14:17:13
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0