Bjumis

Under eftermiddagen åkte jag och älsklingen till Bjumis efter att ha
spenderat en vecka på Seskis. Men redan på onsdag ser jag mamma
igen, hihi.  :)


När vi kom hit till Bjumis blev det att packa upp alla kläder, brev och
sånt som vi hade med oss från Seskis. Jag har fixat med alla viktiga
papper och satt in dem i en pärm - det är ordning ska ni veta.  ;)
Sedan har jag lagt in en massa olika affärer på GPS:en. Strömpilen,
Coop Forum, ÖoB, Rusta och så vidare. La även in Rådhustorget och
Renmarkstorget (det är själva stan i Umeå). Nu har vi några affärer
i GPS:en, så nu lär vi förhoppningsvis hitta rätt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0