Våra bästa år

Det blev två timmars pluggande under morgonkvisten, jag läste
igenom alla föreläsningsanteckningar. Sedan tog jag en paus
för att se Våra bästa år, evigheter sedan jag sist såg det.
Får passa på att titta på det när jag är ledig, eftersom det är sällan.

Nu ska jag in på facebook och sedan hade jag tänkt fortsätta tenta-
plugga. Jag ska kolla igenom gamla tentor, och sedan blir det
väl att fortsätta läsa alla sammanfattningar. Jag har en hel del
att göra, men idag tänker jag sluta plugga tidigare (det är mina
planer i alla fall) eftersom det är fredag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Vad är det för tenta du har?

2010-12-03 @ 14:36:22
URL: http://www.nilma.se
Postat av: Anonym

okeej, jjoo de ska nog funka, bara höra av dig då du har kommit :) jag vikarierar just nu på lyrans förskola, å de är de ända som har öppet kvällstid tydligen :P trodde inget dagis hade öppet så länge :D så idag är jag 17-20.30 å igår var jag till typ 22.30 :P

2010-12-03 @ 16:23:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0