Uppesittarkväll

Kvällen före julafton, uppesittarkväll som gäller. Jag köpte två bingolotter
igår, så ikväll ska jag och mamma spela. Det är första gången på flera
år som jag ska spela, så jag ser faktiskt fram emot det. :) Vi får hoppas
på vinst, hehe.



Bingolotto är mellan 19.30 - 00.00, får se om vi orkar spela hela kvällen.
Ska äta och dricka gott till det i alla fall, så får väl vräka i mig för att hålla
mig vaken.  ;p Nu ska jag fixa det sista innan det är dags att spela bingolotto.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0