Ung & Bortskämd

Jag har följt Ung & Bortskämd sedan avsnitt två, och det blir bara värre
och värre för varje avsnitt. Föräldrarna har börjat gå efter helt andra
saker nu när de röstar ut folk. Förra gången röstade de ut
J-P för att han var utfryst av de andra. De hade ingen tanke på att
rösta ut någon som frös ut honom då? ;o

Idag var det samma sak. De gick inte efter vem som skötte sina
sysslor sämst, utan istället skickade de hem Ellinor. Föräldrarna
tyckte att hon fortfarande ältar konflikten med J-P. Ååh vad arg
jag blev när de röstade ut henne. Jag hade röstat ut Daniel, Paulina
eller Karolina. jag har aldrig sett dem städa, laga mat eller liknande..



Tim-Joel och Ellinor har varit mina favoriter för de gör i alla fall saker,
och på ganska stort allvar - jämfört med de andra. Så nu håller jag
tummarna för T-J, de andra förtjänar inte att vara kvar. De gör verkligen
ingenting.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sara

Visst är det irriterande?! Olga-Isabelle är den enda som åkte ut för att hon var så lat, resten har åkt ut av helkonstiga orsaker! Lorenzo för att han bråkade, Jerry för att han var så tyst av sig, Dezire var för bestämd (okej, lite lat hon också), J-P utfryst. Nästa som åker är säkert Tim-Joel, han gör säkert för mycket, låter inte dom andra försöka..

2010-12-13 @ 21:42:45
URL: http://saraaahh.blogg.se/
Postat av: N I L M A

Uuh, inte ens sett något av det programmet och det är nog tur det ;P

2010-12-13 @ 21:47:10
URL: http://www.nilma.se
Postat av: Ville Niskanen

Tycker att programmet är sååå pinsamt. Speciellt när dom flesta av deltagarna absolut inte lever som dom säger att dom gör. Som Daniel... Enligt honom åker han taxi överallt. Han sitter oftast på samma buss som jag.. Och vi bor i ghettot haha =)

2010-12-14 @ 22:35:34
URL: http://villeniskanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0