Trötter

Jag har varit galet seg hela dagen, konstigt med tanke på att jag har
sovit många timmar inatt. Har spenderat tre timmar tillsammans med
boken Aldrig fucka upp. Det är en riktigt bra bok, spännande och det
händer mer saker i den än i Snabba cash tycker jag.  :)



Snart ska jag pallra mig ner till vardagsrummet för att se finalen
av Ung och bortskämd samt för att se Morden i Sandhamn. Till det ska
jag dricka varm oboy och äta ballerinakex, yummie.  :) Men först -
bloggläsning.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0