Trött

Denna dag har bestått av tentaplugg så gott som hela dagen.
Det blev inget tvättande idag för Akelius har tabbat sig med boknings-
listan, så det var dubbelbokat. Men jag får tvätta någon dag under
veckan istället. Under eftermiddagen åkte vi till Jula för att köpa
ett nytt tangentbord. Men sedan när vi kom hem var det dags att
plugga igen.



Har varit galet trött sedan 15-tiden, så lite smått nervös inför morgon-
dagens tenta som ska skrivas under eftermiddagen är jag. Idag har jag
fått dricka energidryck för att hålla mig vaken, och det lär jag få göra
imorgon också.

Nå ja, nu ska jag kontakta basgruppen och sedan sätta mig i
soffan för att se Mysteriet på Greveholm samt Beck-filmen som
visas på tv4.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Sv: ja, det är jobbigt när sånt händer. Hoppas hon kommer tillbaka i alla fall!

2010-12-05 @ 21:50:19
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0