Tisdag

Gud vilken skön känsla jag hade igår när jag kom ut från Östra paviljongen
(där vi skrev tentan). Det var årets sista tenta, härligt.  :) På tre månader
har vi haft tre tentor, ungefär var fjärde vecka. Så nu ska det bli skönt
att slippa tentaplugga några veckor. Däremot har jag case-uppgifter,
basgruppsarbeten, och seminarium att göra på tio dagar (den 17/12
får vi jullov). Case-uppgifterna ska vara inlämnade den 3/1 men jag vill
få ett ledigt jullov så har som mål att försöka vara klar med dem innan
nästa fredag. Dock tror jag inte det lyckas..



Men, om jag ska säga något kring denna dag också. Det är stressigt
studentlivet, haha. Först tentaplugg i flera dagar, och idag har vi ingen
ledig dag som vi annars brukar ha efter en tenta. Nej här är det hård-
körning som gäller. Föreläsningar mellan 10-16, inte allt för lockande.
Sedan ska jag snabbt hem och slänga i mig maten innan jag åker
tillbaka till universitetet. Årets julmys för socionomerna kommer hållas
ikväll på NH.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Petra

Hur kändes det efter att ha skrevet klart tentan? När får ni reda på om ni klarat den eller ej?

2010-12-08 @ 11:03:01
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0