Tisdag

Dagarna springer iväg och bloggens uppdatering är inte den bästa.
Så är det nu under lovet när jag är ledig har jag fullt upp med en
massa annat.

Dagens planer är att kika in på Cambro, vi ska nämligen få veta
tentaresultatet idag. Det är lite smånervöst även fast jag tyckte
tentan gick bra. Hoppas på ett G i alla fall! :) Vid 10-tiden ska jag
ringa till Elgiganten i Luleå för att höra ifall de har mobilen i lager
(som det visar enligt deras hemsida). Annars blir det en onödig resa
till Luleå om telefonen skulle vara slut som i Haparanda.
Så om telefonen finns i Luleå ska vi åka dit och köpa den, hihi.  :)
Hoppas, hoppas, hoppas att den finns!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0