Söndag


Igår var det en riktigt mysig kväll, jag satt och läste i flera timmar.
Jag läste ut en bok och hann påbörja en annan - I det tysta. En riktigt hemsk
självbiografi om en tjej som blir utsatt för incest av hennes bror. Ibland
var det nästan äckligt att läsa, men som tur var så fick man inte veta mycket
om övergreppen.

Idag kommer älsklingen, wiiie! :) Jag har varit ifrån honom några dagar,
men saknar honom lika mycket som alltid. Ska bli så kul att han kommer
hit och stannar i flera dagar. Har en hel del inplanerat för dessa dagar, hihi.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0