Snöoväder

Ute snöar det för fullt igen - men det är ingenting jämfört med gårdagens
snöoväder. Usch! Vi får be till de högre makterna att det har slutat snöa
till imorgon då vi ska åka 40 mil uppåt i landet.

Nu börjar klockan ticka, och om tre timmar ska jag befinna mig på
universitetet för att ha missbruksseminarium. Om några minuter börjar
Våra bästa år och det hade jag tänkt se, så kanske bäst att lägga
i en högre växel. Får uppdatera mer under kvällen när jag äntligen har
fått jullov.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0