Shopping

Jag har spenderat större delen av dagen i Haparanda för en shoppingtur.
Vaknade vid 10.30-tiden och fick i mig frukost, tittade runt på hemsidor
och sånt innan det bar av mot Haparanda.



Var in på Djurmagazinet och köpte lite saker till ytterfiltret som älsklingen
köpte igår. Sedan var vi på diverse olika affärer och jag lyckades hitta
en till julklapp till älsklingen.  :) Även jag fick mig en julklapp, hihi.
Jag fryser jämt om fötterna och kängor hjälper inte speciellt mycket,
tyvärr. Har beundrat svärmors skor ett tag för de ser så varma och
sköna ut. Voilá! Hittade ett par på Skopunkten som var snygga, fodrade
och jättesköna. Så skorna får jag i julklapp men får använda dem redan
nu. Förhoppningsvis håller de mina fötter varma.  :) (Bild kommer senare,
kamera är på laddning just nu)


Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0