Shopping med Marie

(Jag och Marie, studenten 2010)


Wiiie, äntligen har jag träffat världens bästa tjej! Det är hela fyra
månader sedan vi sist träffades, så det var dags att träffas nu när
jag är hemma i norr.  :)

Vi strosade runt i Kalix alla affärer både en, två och tre gånger, haha.
Hittade ingenting speciellt bara nödvändigheter som överstryknings-
pennor, bomullspads och kortison-nässpray (det sista är inte till mig).
Fann en dösnygg t-shirt på Hanzens till älsklingen, dock var den alldeles
för dyr så det blev inget köp. Var in på Önska (en ny affär i Kalix)
och kikade, fanns en del snygga saker dock för dyra.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0