Seskis

Vid 16-tiden kom mamma till Bjumis för att hämta mig. Åkte till Sangis
för att äta middag, mumsigt värre. Sedan bar det av vidare hem mot
mamma. Var förbi till kusinvitamin och träffade barnen, hade världens
kramkalas där.  :) När jag väl kom hem till mamma blev det pusskalas
med katten eftersom jag inte sett den på två-tre månader.  :)


Härligt att vara hemma hos mamma, kommer vara här till 2/1 så
det blir nästan två veckor. Jag gissar på att det är fullt upp varje
dag framöver, det brukar vara så när jag är hem.  ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0