Schema

 

Hur kommer det sig att jag hade mycket lättare att kliva upp denna dag
än annars när jag börjar 08.00? Idag klev jag upp 05.20, och det gick
riktigt bra - snoozade inte en enda gång. Vanligtvis när jag ska upp den
tiden är det ett h-vete, jag vill bara sova vidare. Tur att jag inte börjar
08.00 speciellt ofta.  ;p

 

Idag ska jag som sagt in till universitetet för att plugga med två vänner.
Vi ska gå igenom lite begrepp och sånt till tentan. Igår när jag pluggade
här hemma och läste föreläsningsanteckningar gick det jättebra,
så jag är jättenöjd med gårdagens insats. Idag måste jag läsa litegrann
i anteckningarna från böckerna, det finns en hel del där.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0