Schema

 

Dagens föreläsning handlar om funktionshindrade och välfärdsstat -
något sånt i alla fall. Tror inte det kommer bli så jätteintressant,
men eftersom funktionshinder kommer på hemtentan är det lika bra att
gå på föreläsningen. Efter lunch däremot ska jag träffa basgruppen för
att arbeta med kriminologi-seminariumet. Vi ska börja skriva idag och
förhoppningsvis är vi lika effektiva som i fredags. Då skrev vi fyra A4-
sidor på två timmar, inte illa.  ;)

 

När jag kommer hem blir det middag, renskrivning av dagens föreläsning
och sedan bara ta det lugnt. Kanske kika igenom min del till missbruks-
seminariumet så jag vet vad jag ska prata om på fredag.  ;p

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Britta

Det kan jag absolut göra. :)

2010-12-15 @ 13:16:33
URL: http://briiittah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0