Schema


Denna onsdag börjar med basgruppsarbete klockan 09.00. Vi har gjort
färdigt frågor till barnseminariumet som är imorgon, men idag ska vi
börja arbeta med missbruksseminariumet. Hoppas vi kommer en bit på
vägen eftersom det ska vara klart nästa fredag. Efter lunch är det
föreläsning, dock kommer jag inte ihåg om vad, haha. Hoppas det blir
intressant i alla fall.   :)

När jag sedan kommer hem är det tvättning som gäller. Jag ska även
läsa en engelsk artikel som jag ska relatera till ena case-uppgiften.
Sedan när jag har läst den ska jag läsa i någon av böckerna som hör
till caset. Det blir fullt upp hela dagen så som det ser ut just nu, jag vet
någon som kommer stupa i säng under kvällen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Barnseminarium? Vad innebär det?

2010-12-08 @ 13:05:10
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0